A logónak komoly reklámereje van. Mondhatjuk, hogy a logó, egy cég, vállalkozás azonosítására, felismerhetőségére szolgál. Célja, hogy egyértelmű különbséget tegyen a konkurenciával szemben a piacon, illetve hogy a leginkább magában foglalja a cég arculatát, mondanivalóját. Egy vállalat említése esetén elsősorban annak logója, emblémája ugrik be számunkra. Sok esetben egy adott forma, design az, ami döntésünket befolyásolja.
A jó logó sokféle lehet: létezik grafikai, lehet maga a cégnév, sokszor csupán egy tevékenységre történő utalás vizuális formában. Rendszerint három kritériumnak kell, megfeleljen. Ezek a szín, a formavilág és a stílusjegyek. Mindhárom tényező alapos kutatást igényel, mind a célközönség, mind a tevékenység szempontjából.
A sikeres vállalkozás logója olyan, ami elüt a piacon szereplőktől, és egyediséget sugároz. Érdemes egyszerű, ám mégis jellemző logót választani, így könnyebben és hamar hozhatjuk szolgáltatásunkat, termékünket köztudatba.