A Virtual Call Center egy olyan hosztolt call center technológia, aminek segítségével és könnyedén növelheti call centere teljesítményét. A Virtual Call Center mindenre kiterjedő szoftvere megoldást kézbesít outbound és inbound hívások menedzselésére egyszerre. A Virtual Call Center program alkalmas, mind telemarketing, piackutatás, telefonos értékesítés, közvéleménykutatás, mind pedig ügyfélszolgálati tevékenységek lebonyolítására. Külön kezelőfelületet biztosítunk mind a supervizornak, mind pedig az operátoroknak. Könnyen kezelhető, biztos megoldást nyújtunk az új call centert kezdők, és a már működő call centerek számára is. A szoftver kiválóan használható távmunkára is, mivel a supervizornak és az operátornak nem kell egy helyen lenni, hogy gördülékenyen menjen a munka. A Virtual Call Center technológia kiválóan alkalmas más programokkal való fúzióra is.
Virtual Call Center
Tags: bejövő hívások (inbound), call center, call center megoldás, call center szoftver, hosztolt call center, kimenő hívások (outbound), operátor, szupervizor, Távmunka, telemarketing, ügyfélszolgálat, Virtual Call Center