Telemarketing

A telemarketing célja bizonyos termékek vagy szolgáltatások bemutatása, értékesítése, annak igénybe vételére történő figyelemfelhívás. A szó mára gyűjtőfogalom lett, hiszen rendszerint telefonos lekérdezésekre, piackutatásra, közvélemény kutatásra is használják. Lényegében egy termék vagy szolgáltatás telefonon történő eladásáról, vagy információk begyűjtéséről beszélünk.

Egy vállalat, vagy akár kisebb cég esetében telemarketing kampányokat alkalmaznak, mivel a tevékenység gyors, mérhető, közvetlen információt nyújt. A módszert – folyamatos tevékenységi kör kiegészítéssel – a 70-es évek óta előszeretettel alkalmazzák. Hazánkban a 90-es évek óta terjedt el köszönhetően az erre specializálódott vállalkozásoknak, melyek call és contact centerek kialakításával hatékonyan látják el a megbízók kampány igényeit.

Nézd meg ezt is:  Hétköznapi marketing

A telemarketing előnyei:

  • Azonnal mérhető alkalmazás
  • Lehet személyes és automatizált
  • A telefonos lefedettség miatt nagyon hatékony
  • Költségekbe, kampányokba építhető

design

Cégünk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfelei számára teljes körű design, online marketing, telemarketing és egyéb üzleti megoldások tervezését és kivitelezését biztosítsa. Szolgáltatásaink egyedülállóak a marketingpiacon, hiszen tevékenységünk az Ön vállalkozásának arculatától, termékei, szolgáltatásai piaci felmérésén és bevezetésén át, online megjelenésének és megismertetésének minden területét lefedik. Ezen szolgáltatások használatával, az általunk kidolgozott igényes formai és tartalmi elemeknek köszönhetően növelhető az egyes márkák, cégek imázsa, ezáltal elérve a forgalomnövekedést.